O pozycjonowaniu, czyli w którą stronę zmierza Google? SEO to naprawdę nie jest taka fajna branża. Z jednej strony całkiem wysokie i zadowalające zarobki, ale z drugiej zależność od jednej korporacji - wyszukiwarki Google. Dlaczego to nie jest takie fajne?
Ano dlatego, że o Google coraz częściej pisze się, jak o kolosie na glinianych nogach. Niektóre działania tej korporacji są całkiem kontrowersyjne i nie wpływają dobrze na PR (jak współpraca z CIA w sprawie danych użytkowników).
Ale w branży pozycjonowania to już jest istny pogrom. Pokątnie szepcze się, że Google ma za słabe wyniki w AdWords i z tego powodu w głowach zarządu rodzą się mroczne pomysły na algorytmy, które trzęsą całą branżą pozycjonowania. Tak, specjalista SEO to ktoś, kto budzi się w środku nocy, zlany potem, bo przyśnił mu się update Google. Brzmi zabawnie? Może dla niektórych tak. Jednak jeśli to twoja praca, i nagle z dnia na dzień strony twoich klientów tracą pozycje, to ty tracisz pieniądze. I często tych klientów.
Z pozycjonowaniem jest trochę jak z giełdą. Zarobić można dużo, ale z dnia na dzień można też wszystko stracić. To naprawdę nie jest taka fajna praca! pozycjonowanie rybnik
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz